Ideea de a înființa o afacere în domeniul agriculturii a venit din dorința familiei Popa, emigranți de peste 15 ani, de a reveni acasă.
Până în anul 2018, apicultura a fost un hobby, iar în momentul în care urmau să se decidă în ce domeniu ar dori să investească, apicultura a devenit aventura vieții lor.
Iuliana Popa, administratoarea „Mileroaia PRIM”, spune că „MILU” – marca sub care este comercializată mierea, reprezintă o idee de afacere a cărei scop este să păstreze oamenii acasă, să lucreze în țara lor și, în special, să practice ocupația pe care o iubesc.
Chiar dacă pe parcursul dezvoltării afacerii au întâmpinat mai multe dificultăți, au decis să nu se lase bătuți, iar mierea pe care o produc să reflecte o parte din dragostea pe care o au față de apicultură.
Peste 500 de stupi
Au început cu 200 de stupi ca, ulterior, să ajungă la peste 500. Acest lucru a fost posibil datorită colaborării cu un alt apicultor. Totuși, obiectivul pe care și l-au trasat este ambițios – prisaca să numere o mie de stupi.
Prisaca va putea fi vizitată de toți iubitorii de miere
Mierea va fi comercializată în ambalaje din ceară
Lansarea unui magazin cu livrare în orice colț al lumii
O afacere pentru mai multe generații
Iuliana spune că și-ar dori foarte mult ca afacerea lor să devină o sursă de inspirație și pentru alți tineri, pentru că apicultura este acel domeniu ce unește oamenii, ideile bune și natura într-un tot întreg.
La finalul discuției, tânăra a adăugat că datorită apiculturii, a învățat că „acasă este cel mai bine”.
Comentarii