Portalul Agrobiznes a atins în luna martie a acestui an un nou maxim de audiență lunară.
În cifre, rezultatele înregistrate de Agrobiznes în martie 2018 sunt următoarele:
- vizitatori unici: 44.963
- afișări de pagină: 98.336
- timpul mediu petrecut pe site: 1 min 56 sec
- date demografice: 62% bărbați // 38% femei
- vârstă: 40% au vârsta 25-34 ani; 25% – 45-65 ani; 24% – 35-44 ani;
- dispozitive: 59% – mobile; 36% – desktop; 5% – tablete
Top 5 subiecte publicate în luna martie au fost:
- APPL: Scandalul lactatelor ar fi fost inițiat pentru a face loc pe piață unui producător nou
- Anunț privind selectarea apicultorilor care vor benefica de 80 de stupi verticali
- Cum poți obține un profit de 250 mii lei dintr-un hectar de căpșun în Moldova
- Afacerea cu iepuri l-a motivat pe Nicolae Midrigan să rămână acasă
- Din 1 aprilie 2018, Moldova nu mai poate produce și exporta „Champagne”, „Cognac” şi „Cahors”
La moment, pagina noastră de facebook are peste 28.000 de urmăritori (fani), iar Newsletter-ul gratuit pe care-l distribuim săptămânal ajunge în căsuțele poștale a circa 4.500 de abonați. Agrobiznes Alert – serviciul nostru automatizat de distribuire a știrilor prin intermediul notificărilor push (clopoțelul roșu din colț stânga jos) – are circa 8.000 de abonați.