‹ adv ›
‹ adv ›
‹ adv ›
duminică, 3 noiembrie, 2024
1.6 C
Chișinău
‹ adv ›
HomepageȘtiriCCI lansează prima platformă de expoziții virtuale din Republica Moldova

CCI lansează prima platformă de expoziții virtuale din Republica Moldova

Comentarii

‹ adv ›
‹ adv ›

Azi, 29 iulie 2020, a avut loc Conferința de pre-lansare a primei platforme de expoziții virtuale din Republica Moldova virtual-fairs.md. Conceptul a fost inițiat și dezvoltat de către Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM) și este realizat cu suportul financiar al Agenției Elvețiene pentru Dezvoltare și Cooperare (SDC) în cadrul Proiectului Optim – Oportunități prin Tehnologii și Inovație în Moldova, realizat de HELVETAS Swiss Intercooperation în parteneriat cu CCI a RM.

Platforma va permite fiecărei companii să aibă propriul stand expozițional și să-și prezinte și promoveze produsele și/sau serviciile cu imagini vizuale, video, informații ș.a., exact cum ar fi în mod tradițional.

Fiecare expoziție va avea un vast Program de Afaceri care va include un sistem prin care vor fi efectuate întâlniri B2B și vor putea fi organizate diferite evenimente precum seminare, training-uri, mese rotunde, conferințe, prezentări.

‹ adv ›

Actuala platformă îmbunătățește accesul companiilor pe piețele locale și externe, deoarece permite accesul online al vizitatorilor la profilurile companiilor și le poate contacta direct prin intermediul mesageriei instantanee. În plus, dialogul B2B va fi îmbunătățit, iar întreprinderile se vor conecta ușor cu partenerii locali și străini pentru o viitoare cooperare.

Scopul platformei respective este să soluționeze problemele producătorilor, cum ar fi găsirea de noi clienți și parteneri, creșterea vizibilității și recunoașterii produselor și serviciilor lor la nivel global. Virtual-Fairs.md este un mijloc eficient pentru promovarea internațională, deoarece spațiul online nu are limite, presupune economie de timp, resurse și mijloace.

 Companiile vor putea ajunge direct la Buyer-ii (cumpărătorii) din diferite țări, vor crește valoarea mărcii și își vor crea un nou ecosistem de afaceri. Elementul-cheie de creștere constă în maximizarea rentabilității investiției fiecărui agent economic în parte, integrarea în comerțul internațional, creșterea cifrei exportului prin identificare și stabilirea parteneriatelor străine.

‹ adv ›

CCI a RM preconizează organizarea primei expoziții online în luna septembrie 2020. Expoziția va fi una multi-ramurală și va cuprinde mai multe domenii de activitate a companiilor din țară.

‹ adv ›
‹ adv ›

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›