În luna dragostei, Kaufland Moldova continuă campania „Vin la Kaufland”, care și-a propus să susțină tradiția de promovare a vinurilor autohtone. De această dată, ediția „VIN la Kaufland cu dragoste” a fost dedicată Zilei Îndrăgostiților și tuturor celor, care și-au dorit să se „înarmeze” cu un vin bun pentru o cină romantică perfectă.
Cum asociem bucatele alese la restaurant cu vinul potrivit? Ce vin sau vin spumant alegem pentru a alinta persoana iubită? Ce vin se potrivește cel mai bine cu surpriza de 14 februarie? La toate aceste întrebări și multe altele a răspuns somelierul Dumitru Dediu, cel care alături de participanții la degustare au deschis toate secretele unui vin bine ales.
„E o experiență interesantă să interacționezi cu cumpărătorii direct în magazin. Mulți dintre ei au fost curioși să afle cât mai multe detalii despre vinurile prezentate și cu ce produse trebuie să fie combinate. Vinul l-am ales pentru toate gusturile: Spumant brut, spumant demisec, un Pinot Grigio 2018, un Blanc de Cabernet 2018 și un Cabernet Sauvignon 2017″, relatează somelierul Dumitru Dediu.
Clienții Kaufland au degustat cu mult interes vinurile alese de somelier, asociate cu produse potrivite și gustoase. Aceștia au descoperit noi vinuri, recomandări pentru cadouri, dar și sfaturi cum să transforme o cină romantică într-o întâlnire de suflet.
Prin aceste evenimente, compania își dorește să aducă în coșul consumatorilor vinurile moldovenești, care poartă cu cinste numele țării, pe cele mai mari piețe şi la cele mai prestigioase concursuri internaționale.
Evenimentul s-a desfăşurat în incinta magazinului Kaufland de pe str. Decebal, iar partenerul acestei ediții a fost compania Rădăcini.
„Ne bucură că prin astfel de evenimente avem posibilitatea să aducem vinul autohton mai aproape de clienții noștri, transformând o seară obișnuită de cumpărături în una plină de surprize pentru toți cei care ne pășesc pragul magazinelor noastre. Cu siguranță, la Kaufland o să găsiți multă dragoste și un vin bun moldovenesc potrivite pentru toți cei care iubesc nu doar în luna februarie, dar în fiecare zi a anului”, spune Cristina Aramă, PR manager la Kaufland Moldova.
Kaufland Moldova va continua să realizeze evenimente din această serie în magazinele sale. Un somelier, alături de producătorul de vinuri, va prezenta și degusta împreună cu cumpărătorii interesați din magazin, câteva vinuri și alte produse care pot fi combinate cu acest vin. Somelierul va prezenta povestea fiecărui vin și calitățile acestuia, îndemnând cumpărătorii să opteze pentru un vin produs în Moldova.
Prima ediție a campaniei „VIN la Kaufland” a avut loc în ajunul sărbătorilor de iarnă, iar somelierul Andrei Știrbu a venit cu recomandări bune de vinuri și mai bune.