‹ adv ›
‹ adv ›
‹ adv ›
luni, 23 decembrie, 2024
3.3 C
Chișinău
‹ adv ›
HomepageArticoleFRUIT LOGISTICA 2024: Înscrierile pentru expozanți se încheie pe 31 iulie

FRUIT LOGISTICA 2024: Înscrierile pentru expozanți se încheie pe 31 iulie

Comentarii

‹ adv ›
‹ adv ›

Rămân mai puțin de trei săptămâni pentru a rezerva spațiul de stand la evenimentul din Berlin, cunoscut ca „pulsația industriei de produse proaspete”.

FRUIT LOGISTICA, târgul de frunte pentru industria globală de produse proaspete, este pe cale să atragă un număr mare de expozanți și vizitatori din întreaga lume la următoarea ediție, care va avea loc la Berlin, Germania, în perioada 7 – 9 februarie 2024.

În Republica Moldova, Asociația „Moldova Fruct”, în parteneriat cu Proiectul USAID Moldova Competitivitate și Reziliență Rurală în Moldova, Agenția de Investiții/Invest Moldova Agency și Western NIS Enterprise Fund anunță selectarea companiilor interesate din rândul membrilor Asociației să participe la expoziție. Pentru detalii, accesați acest link.

‹ adv ›

FRUIT LOGISTICA oferă cumpărătorilor și furnizorilor din întreaga lume ocazia de a face conexiuni valoroase într-un mediu comercial dificil. Evenimentul oferă, de asemenea, o oportunitate perfectă de a explora noi modalități de a depăși provocările economice, de mediu, geopolitice și tehnologice.

Anul trecut, evenimentul a găzduit peste 63.000 de vizitatori și cumpărători din peste 140 de țări, care au reușit să se conecteze cu 2.610 expozanți din 92 de țări. Se așteaptă un număr și mai mare la ediția viitoare.

„FRUIT LOGISTICA este singurul eveniment care adună o gamă atât de variată de cumpărători și vânzători din întreaga lume, ceea ce îl transformă în locul ideal pentru orice afacere din industria produselor proaspete. Cu doar câteva zile rămase pentru ca firmele să își rezerve spațiul de stand, înscrierile noastre sunt deja cu 30% mai mari decât erau în aceeași perioadă anul trecut. Observăm o creștere semnificativă a cererii din America Latină și Africa”, afirmă Kai Mangelberger, directorul FRUIT LOGISTICA.

Paloma Díaz del Río García de Lomas, șefa de comerț internațional la piața en-gros Mercamadrid din Madrid, vede de asemenea valoarea enormă a participării la FRUIT LOGISTICA:

„Fiind o referință internațională pentru exporturi, dorim să menținem legătura cu toate companiile din sector, cu toți actorii din lanțul de aprovizionare, iar acesta este un punct de întâlnire ideal pentru a fi un reper în acest sector”.

‹ adv ›

Pe lângă numărul mare de cumpărători și vânzători, FRUIT LOGISTICA oferă și o varietate de programe educaționale și evenimente de networking. La noua ediție, evenimentul va aborda provocările cu care se confruntă industria produselor proaspete, cum ar fi schimbările climatice, siguranța alimentelor și durabilitatea.

„FRUIT LOGISTICA este mereu în pas cu ultimele tendințe și inovații din industria produselor proaspete. Ne angajăm să oferim expozanților și vizitatorilor instrumentele și resursele necesare pentru a reuși într-o piață în continuă schimbare”, a declarat Mangelberger.

Termenul limită de 31 iulie pentru rezervarea spațiului de stand se apropie cu repeziciune. Detalii complete despre cum să vă înregistrați pentru un stand pot fi găsite pe site-ul FRUIT LOGISTICA. Echipa FRUIT LOGISTICA din Berlin sau unul dintre cei 150 de reprezentanți internaționali locali din întreaga lume vor fi bucuroși să vă asiste.

‹ adv ›
‹ adv ›

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›