Începând cu 5 august, Kaufland lansează campania „Proaspăt de acasă. Produs în Moldova”, care are ca scop susținerea și promovarea producătorilor autohtoni. În același timp, această campanie reprezintă un gest de mulțumire pentru producătorii locali, care indiferent de provocările și imprevizibilitatea cauzată de pandemia COVID-19, continuă să producă produse proaspete pentru clienții Kaufland.
Politica Kaufland de achiziții se bazează pe transparență, etică și corectitudine, aspecte ce caracterizează întregul model de business al Kaufland. Parteneriatele pe care le dezvoltă cu furnizorii au la bază un cod de conduită, bazat pe respectarea legislației în vigoare, care înglobează în același timp standardele și directivele internaționale în vigoare.
În prezent, 100 de furnizori locali sunt listați în ambele magazine Kaufland din Republica Moldova și livrează împreună peste 3.700 de articole, iar alte articole noi sunt acum în proces de listare.
Totodată, în sortimentul Kaufland România sunt listate în prezent aproximativ 100 de articole produse în Moldova și urmează să fie listate încă 50 de articole în perioada imediat următoare. De asemenea, odată cu deschiderea magazinelor și în alte regiuni din țară, Kaufland se va focusa pe listarea furnizorilor din proximitate. De exemplu, odată cu deschiderea magazinului în orașul Comrat, compania intenționează să listeze circa 150 de articole produse în UTA Găgăuzia.
„Colaborarea cu producătorii autohtoni, este și va rămâne o prioritate pentru noi, fiind parte din ADN-ul companiei. Misiunea de susținere a producătorilor autohtoni este parte integrată în strategia companiei în toate țările în care activăm. La aproape un an de la lansarea Kaufland pe piața din Republica Moldova, am reușit să suplinim lista produselor made in Moldova cu încă 500 de articole locale și nu ne oprim aici, suntem în permanent contact cu furnizorii. În acest context, am decis să lansăm această campanie, care vine ca o continuare firească a angajamentului nostru și ne bucurăm, că putem susține în acest mod dezvoltarea producătorilor locali.”, a menționat PR managerul Kaufland Moldova, Cristina Aramă.
În perioada 2017-2018, Kaufland a susținut diverse programe speciale destinate producătorilor locali pentru obținerea uneia dintre cele mai prestigioase certificări internaționale de calitate și siguranță alimentară – GLOBAL GAP, ceea ce le permite, inclusiv exportul produselor oriunde în lume. Suma alocată de Kaufland pentru acest program a fost de circa 2 milioane MDL.