‹ adv ›
duminică, 27 septembrie, 2020
23 C
Chișinău

Mai aproape de producătorii locali. Kaufland lansează campania „Proaspăt de acasă. Produs în Moldova”

Recomandate

Un tânăr din România a preluat ferma de subzistență a tatălui său și a transformat-o într-o afacere de succes

Un tânăr curajos din Iaşi a transformat ferma de subzistenţă a familiei în una modernă, cu bani europeni. Pornind aproape de la...

Un parc agroindustrial cu depozit pentru cereale va fi construit în Găgăuzia

Un parc agroindustrial cu depozit pentru cereale va fi construit în satul Avdarma, regiunea Comrat. Implementarea proiectului a devenit posibilă datorită unui...

Rusia, cel mai mare cultivator de sorg în Europa. Franța și Ungaria – pe locurile 2 și 3

În pofida climatului cu totul special din această primăvară, Europa a înregistrat în 2020 o creştere substanţială a suprafeţelor cultivate cu sorg,...

În România se lansează AgTech TM by Agroland, primul program de dezvoltare a inovației în agricultură

AgTech TM by Agroland, primul program complet de incubare de startup-uri din România care stimulează și susține inovația în agricultură, se extinde...

Un nou importator german interesat de prunele și pomușoarele moldovenești

Recent, un nou importator german a fost impresionat de gustul și calitatea fructelor moldovenești. Astfel, echipa sa a vizitat, acum o săptămână,...

Procedura de evidență a zilierilor ar putea fi simplificată. Se propune metoda „voucher”

După ce mai mulți agricultori au precizat că procedura de evidență a zilierilor este complicată, iar birocrația este la ordinea zilei în...

Începând cu 5 august, Kaufland lansează campania „Proaspăt de acasă. Produs în Moldova”, care are ca scop susținerea și promovarea producătorilor autohtoni. În același timp, această campanie reprezintă un gest de mulțumire pentru producătorii locali, care indiferent de provocările și imprevizibilitatea cauzată de pandemia COVID-19, continuă să producă produse proaspete pentru clienții Kaufland.  

Politica Kaufland de achiziții se bazează pe transparență, etică și corectitudine, aspecte ce caracterizează întregul model de business al Kaufland. Parteneriatele pe care le dezvoltă cu furnizorii au la bază un cod de conduită, bazat pe respectarea legislației în vigoare, care înglobează în același timp standardele și directivele internaționale în vigoare. 

În prezent, 100 de furnizori locali sunt listați în ambele magazine Kaufland din Republica Moldova și livrează împreună peste 3.700 de articole, iar alte articole noi sunt acum în proces de listare. 

Totodată, în sortimentul Kaufland România sunt listate în prezent aproximativ 100 de articole produse în Moldova și urmează să fie listate încă 50 de articole în perioada imediat următoare. De asemenea, odată cu deschiderea magazinelor și în alte regiuni din țară, Kaufland se va focusa pe listarea furnizorilor din proximitate. De exemplu, odată cu deschiderea magazinului în orașul Comrat, compania intenționează să listeze circa 150 de articole produse în UTA Găgăuzia. 

„Colaborarea cu producătorii autohtoni, este și va rămâne o prioritate pentru noi, fiind parte din ADN-ul companiei. Misiunea de susținere a producătorilor autohtoni este parte integrată în strategia companiei în toate țările în care activăm. La aproape un an de la lansarea Kaufland pe piața din Republica Moldova, am reușit să suplinim lista produselor made in Moldova cu încă 500 de articole locale și nu ne oprim aici, suntem în permanent contact cu furnizorii. În acest context, am decis să lansăm această campanie, care vine ca o continuare firească a angajamentului nostru și ne bucurăm, că putem susține în acest mod dezvoltarea producătorilor locali.”, a menționat PR managerul Kaufland Moldova, Cristina Aramă. 

În perioada 2017-2018, Kaufland a susținut diverse programe speciale destinate producătorilor locali pentru obținerea uneia dintre cele mai prestigioase certificări internaționale de calitate și siguranță alimentară – GLOBAL GAP, ceea ce le permite, inclusiv exportul produselor oriunde în lume. Suma alocată de Kaufland pentru acest program a fost de circa 2 milioane MDL.

Kaufland
Kaufland
Kaufland este un lanț de hipermarketuri din Germania, parte a grupului Schwarz, care deține și retailerul de discount Lidl.

Citește și ›

Advertoriale

Ion Cojocaru, legumicultor: „Investițiile în agricultură trebuie și pot fi făcute inteligent”

Legumicultura este o ramură tradițională pentru agricultura din țara noastră și afacerile  din acest domeniu pot deveni profitabile datorită investițiilor făcute inteligent....
00:07:21

VIDEO. Slatava Grup, reprezentant oficial și exclusiv în R. Moldova al companiei Ningbo Sunjoy Agroscience

Ningbo Sunjoy Agroscience Co. Ltd este una dintre cele mai mari uzine de stat din China producătoare de pesticide.

Bioprotect oferă o soluție eficientă în managementul resturilor vegetale – utilajul Turbo Max®

Ultimii câțiva ani au fost o adevărata provocare pentru agricultorii din Republica Moldova, ierni fără zăpadă, primăveri reci și vânturi puternice, veri...
00:02:26

VIDEO. Kaufland deschide al treilea magazin în Republica Moldova

Pe 24 septembrie, Kaufland deschide oficial cel de-al treilea magazin în Republica Moldova și primul în nordul țării, în Mun. Bălți. Locuitorii...

VIDEO. Grupul Syngenta deschide o fabrică de producție de ultimă generație în Elveția

Grupul Syngenta a anunțat pe 2 septembrie că deschide prima fabrică de producție importantă de la înființarea Grupului în luna iunie 2020....
00:03:13

VIDEO. Vasile Stânca: Am ajuns să cultiv P64LE99 pe 100% din suprafețele cu floarea soarelui

După mai mulți ani în care a testat diferiți hibrizi de floarea soarelui, fermierul Vasile Stânca din Briceni susține că a a...

Recomandări de urmat la utilizarea produselor pentru tratamentul semințelor de cereale și Austral® Plus

Compania Syngenta acordă o atenție deosebită utilizării responsabile și în siguranță a produselor pentru protecția plantelor. Suntem, în primul rând, preocupați de...