Într-o lume dominată de companii mari, cu producție în masă și tendința de a căuta costuri cât mai reduse, afacerile de familie rămân deosebite prin unicitatea și rolul lor în a furniza produse speciale consumatorilor.
De această dată, relatăm istoria afacerii familiei Gogu, care gestionează Fabrica de Ulei din Mileștii Mici și reușește să se remarce ca un exemplu bun de perseverență, angajament față de comunitate și calitate a produsului finit.
Înființată în 1995, compania a pornit de la importuri de uleiuri din Bender. Cu timpul, au reușit să strângă suficienți bani pentru a achiziționa un depozit, o presă, apoi un lot de teren pe care a prins viață fabrica actuală.
În 2007 au început a produce ulei, investind în dotările necesare pentru producerea uleiului de calitate.
Astăzi, se mândresc cu o fabrică de 3000 de metri pătrați, în care produc trei tipuri de ulei: presat la rece, rafinat și rafinat dezodorizat, comercializate sub marca „Ideal”.
Uleiurile „Ideal” de la Mileștii Mici sunt vândute nu doar în majoritatea magazinelor din țară, dar au reușit să își facă loc și pe piețele internaționale, ajungând și pe mesele consumatorilor din România, Grecia, Franța și Germania.
Deși acest succes nu a venit ușor, o abordare corectă, care include calitatea, cantitatea și certificările necesare, uneori greu de obținut, au permis companiei să crească.
Într-o industrie în schimbare rapidă, antreprenoarea recunoaște importanța participării la evenimente, necesitatea cunoașterii evoluției pieței și a identificării noilor clienți.
Fabrica este în căutarea constantă a exportatorilor de încredere pentru a se extinde pe piețe oportune.
Tradițional, cea mai mare recompensă rămâne a fi aprecierea clienților.
Cu toate că cei trei feciori s-au orientat spre studii și activitate în sectorul IT, ea speră că va reuși să îi convingă de reușita și avantajele afacerii în care e implicată de atâția ani.
La Cluj-Napoca la ce magazin găsim acest ulei și la ce preț?Pop