‹ adv ›
‹ adv ›
‹ adv ›
marți, 10 decembrie, 2024
3.9 C
Chișinău
‹ adv ›
HomepageArticoleNatalia Gogu, producătoare de ulei: Pornind de la o afacere de familie, am reușit...

Natalia Gogu, producătoare de ulei: Pornind de la o afacere de familie, am reușit să ajungem pe unele dintre cele mai solicitate piețe UE

Comentarii

‹ adv ›
‹ adv ›

Într-o lume dominată de companii mari, cu producție în masă și tendința de a căuta costuri cât mai reduse, afacerile de familie rămân deosebite prin unicitatea și rolul lor în a furniza produse speciale consumatorilor.

De această dată, relatăm istoria afacerii familiei Gogu, care gestionează Fabrica de Ulei din Mileștii Mici și reușește să se remarce ca un exemplu bun de perseverență, angajament față de comunitate și calitate a produsului finit.

Înființată în 1995, compania a pornit de la importuri de uleiuri din Bender. Cu timpul, au reușit să strângă suficienți bani pentru a achiziționa un depozit, o presă, apoi un lot de teren pe care a prins viață fabrica actuală.

‹ adv ›

În 2007 au început a produce ulei, investind în dotările necesare pentru producerea uleiului de calitate.

Astăzi, se mândresc cu o fabrică de 3000 de metri pătrați, în care produc trei tipuri de ulei: presat la rece, rafinat și rafinat dezodorizat, comercializate sub marca „Ideal”.

„Ne-am dorit mult să dezvoltăm o afacere care să ne permită nouă să activăm în țară, cât și să-i ajutăm pe alții să crească. Motiv din care, la producerea uleiului utilizăm doar semințe de floarea soarelui autohtone, colaborând cu producători autohtoni de încredere. Ulterior, uleiul nostru este vândut inclusiv către grădinițe și școli, iar noi suntem bucuroși de faptul că putem contribui la asigurarea unei alimentații sănătoase a copiilor”, ne-a relatat Natalia Gogu, directorul comercial al companiei.

Uleiurile „Ideal” de la Mileștii Mici sunt vândute nu doar în majoritatea magazinelor din țară, dar au reușit să își facă loc și pe piețele internaționale, ajungând și pe mesele consumatorilor din România, Grecia, Franța și Germania.

‹ adv ›

Deși acest succes nu a venit ușor, o abordare corectă, care include calitatea, cantitatea și certificările necesare, uneori greu de obținut, au permis companiei să crească.

„Drumul către exporturile de succes nu a fost lipsit de obstacole. Primul export l-am realizat în 2015. Lipsa unor laboratoare certificate pentru realizarea analizelor a fost o provocare majoră pentru noi. În unele cazuri, continuă să fie un impediment. Sperăm, această problemă va fi curând soluționată, în condițiile în care acest lucru a fost promis. În plus, ne dorim mult ca produsele noastre să fie mai mult promovate pe piața externă, cred că acest lucru e posibil de realizat într-o măsură corectă de către autorități”, ne-a relatat Natalia Gogu.

Într-o industrie în schimbare rapidă, antreprenoarea recunoaște importanța participării la evenimente, necesitatea cunoașterii evoluției pieței și a identificării noilor clienți.

Fabrica este în căutarea constantă a exportatorilor de încredere pentru a se extinde pe piețe oportune.

„Recent, în cadrul unui eveniment organizat de maib, am identificat o companie care ar fi de acord să exporte uleiurile noastre în Olanda. Suntem siguri în calitatea produsului nostru, astfel ne dorim mult să accesăm noi piețe de desfacere”.

‹ adv ›

Tradițional, cea mai mare recompensă rămâne a fi aprecierea clienților.

„La expozițiile locale, consumatorii ne caută, iar pentru noi acest lucru înseamnă o recunoaștere clară a calității produselor. Am investit peste 20 de ani în dezvoltarea afacerii, iar acum ne bucurăm mult că aceste investiții ne aduc rezultat”.

Cu toate că cei trei feciori s-au orientat spre studii și activitate în sectorul IT, ea speră că va reuși să îi convingă de reușita și avantajele afacerii în care e implicată de atâția ani.

‹ adv ›
‹ adv ›

1 Comentariu

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›