Asociația Exportatorilor de Struguri de Masă din Moldova (APESM) anunță un program de sprijin pentru promovarea strugurilor și a altor fructe, pe piețele internaționale.
Programul este realizat cu suportul Proiectului Competivitate și Reziliență Rurală (PCRR)și are drept scop de a ajuta exportatorii de struguri, dar și alte fructe să organizeze promoții în magazine și alte puncte de vânzare pe piețele internaționale.
Scopul programului:
- Creșterea vizibilității și a gradului de recunoaștere a strugurilor de masa și alte fructe, în rândul consumatorilor.
- Promovarea soiului Moldova, în vederea stimulării vânzărilor B2C.
Cine poate participa:
- Exportatorii de struguri de masă, dar și de alte fructe din Moldova.
- Companiile care vin cu o idee inovativă și eficientă de promovare a fructelor proaspete către consumator.
- Companiile care doresc să-și consolideze poziția pe piețele internaționale, unde sunt deja prezenți.
Ce se oferă:
- Acoperirea cheltuielilor de până la 50% din costul total al activității de promovare, care poate include servicii, mostre de produs, ambalaj, etc, și care nu depășesc suma de 5000 de euro per companie.
- Asistență consultativă și de orientare din partea echipei de marketing PCRR.
Perioada de depunere a dosarului: 24 iulie -05 septembrie 2024.
Cum puteți participa:
- Descărcați și completați formularul de aplicare disponibil la linkul următor.
- Transmiteți formularul completat și materialele ilustrative a campaniei pe care doriți să o implementați la adresa de e-mail specificată în formular.
Evaluarea se va face în baza următoarelor criterii:
- Fezabilitatea campaniei de promovare și analiza materialelor ilustrative prezentate.
- „primul venit, primul servit” în limita bugetului disponibil de 15 mii de euro.
Acest program este o oportunitate excelentă pentru exportatorii de struguri de masă din Moldova de a-și promova produsele către un public mai larg și de a-și consolida poziția pe piețele internaționale.
Soiul Moldova nu are calitati organoleptice bune. Altul mai prost nu aveti?