‹ adv ›
‹ adv ›
‹ adv ›
joi, 2 mai, 2024
24.2 C
Chișinău
‹ adv ›
HomepageAfaceriSTUDIU. Oportunități de marketing la nivel internațional pentru produsele agricole moldovenești

STUDIU. Oportunități de marketing la nivel internațional pentru produsele agricole moldovenești

‹ adv ›

Comentarii

‹ adv ›

În februarie-martie 2017 a fost efectuat un studiu pentru evaluarea oportunităților de marketing a principalelor produse agricole moldovenești în diferite regiuni ale globului. În calitate de potențiale piețe de desfacere au fost examinate: țările scandinave, țările baltice, Polonia, Cehia, Slovacia, Marea Britanie, Germania, Franța, Africa  de Nord, Orientul Mijlociu dar și alte destinații mai mult sau mai puțin tradiționale precum România, Rusia, Belarus, Ucraina și Kazahstan.

La elaborarea acestui studiu s-a ținut cont de observațiile autorilor în cadrului misiunilor de marketing peste hotare întreprinse pe parcursul ultimilor ani, precum și de informația oferită de diverse publicații online. O altă sursă de date este statistica referitoare la comerțul internațional, acumulată pe filiera instituțiilor de sub egida ONU și publicată pe pagina web comtrade.un.org. Chiar daca cifrele disponibile pe comtrade.un.org nu întotdeauna sunt cele mai recente sau suficient de exacte, privite în ansamblu, acestea prezintă o bază relevantă pentru a face concluzii cu privire la potențialului de absorbție a anumitor piețe, potențialii competitori cu care s-ar putea confrunta exportatorii moldoveni, indicând totodată asupra standardelor acceptate pe o anumită piață.

‹ adv ›

Advertoriale

‹ adv ›
‹ adv ›

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›