Unitatea Consolidată pentru Implementarea Programelor IFAD (UCIP IFAD) invită persoanele interesate („consultanți”) să își manifeste interesul pentru furnizarea serviciilor de „Asistent în procurări” care va oferi sprijin pentru executarea unor servicii și procese de procurări.
Detalii privind criteriile de preselecție le găsiți accesând pagina UCIP IFAD, rubrica Achiziții, licitația 34/22 PRR, Asistent în procurări.
Consultanții interesați trebuie să furnizeze informații care să demonstreze că au calificările necesare și experiența relevantă pentru a presta serviciile.
Expresiile de interes sub formă de Curriculum Vitae (CV), inclusiv cu menționarea/prezentarea a 2-3 recomandări profesionale de la ultimii angajatori, Scrisoarea de intenție (Cover Letter), de la ultimii angajatori/supervizori, trebuie să fie transmise în formă scrisă la adresa de mai jos (personal, prin poștă, sau e-mail) până la data de 22 iunie 2022, ora 17:00 (extins prin relansare).
În cadrul procesului de selecție se vor organiza interviuri (în regim obișnuit, față în față sau la distanță prin intermediul Zoom).
Consultantul va fi selectat în conformitate cu metoda de selectare a consultanților individuali (ICS) stabilită în Manualul de procurări al IFAD, care poate fi accesat pe site-ul web al IFAD la adresa ifad.org/documents.
Attn: Nadejda Russu, Senior Procurement Specialist, Ștefan cel Mare și Sfînt bd. 162, Chișinău, MD-2004, E-mail: [email protected], Tel. (022) 22 – 18 – 80.
Comentarii