FOTO: thedrum.com

Un nou studiu Corteva Agriscience și grupul Financial Times evidențiază o deschidere din partea consumatorilor față de utilizarea de noi tehnologii în agricultură.

Geneva – Consumatorii și fermierii europeni consideră sustenabilitatea în  producție o prioritate majoră, fiind deschiși față de utilizarea de tehnologii inovatoare pentru a obține alimente cu valoare nutritivă mai mare, potrivit rezultatelor unei noi cercetări.

Studiul privind Sustenabilitatea sistemului alimentar din Europa a fost comandat de Corteva Agriscience și realizat de compania Longitude, parte a grupului Financial Times. Rezultatele arată că, în următorii cinci ani, mai mult de două treimi dintre fermierii intervievați ar folosi produse obținute cu ajutorul noilor tehnologii de creștere a plantelor, în timp ce peste jumătate dintre consumatori se declară deschiși față de acestea.

Studiul are la bază două cercetări realizate pe un eșantion de 600 de fermieri și administratori din domeniul agricol din România, Franța, Germania, Italia, Marea Britanie și Ucraina, respectiv unul de 2.500 de consumatori din Franța, Germania, Italia, Olanda, Polonia, Marea Britanie și Ucraina.

Rezultatele studiului arată că atunci când achiziționează alimente produse sustenabil, consumatorii sunt, cel mai adesea, interesați de reducerea risipei, sprijinirea micilor fermieri și diminuarea cantității de produse chimice utilizate pentru protecția culturilor. Studiul subliniază și provocările cu care se confruntă fermierii în implementarea practicilor sustenabile – în special amenzile pe care le riscă.

Studiul relevă că peste un sfert dintre fermieri cred că cerințele consumatorilor vor fi cea mai mare provocare în viitorul apropiat, egală cu presiunea generată de înmulțirea dăunătorilor în culturi. Cercetarea arată că societatea este deschisă față de noile tehnologii de reproducere a plantelor precum editarea genetică CRISP-Cas, aproape nouă din zece consumatori afirmând că ar fi dispuși să plătească mai mult pentru produse realizate prin intermediul acestei metode.

„Acest studiu arată o nevoie reală pentru alimente produse sustenabil în Europa. Corteva Agriscience este în măsură să susțină un dialog despre agricultura sustenabilă, putând transmite atât perspectiva consumatorilor către fermieri, cât și vocea fermierilor către consumatori. Este remarcabil că atât fermierii, cât și consumatorii sunt deschiși față de noile tehnologii de producere a plantelor care vin cu un potențial ridicat de a face alimentele mai hrănitoare, îmbogățind astfel viețile producătorilor și consumatorilor. Consumatorii sunt gata să plătească mai mult pentru alimente produse sustenabil. Acum depinde de noi cei implicați și de industrie să facem un pas în plus pentru a sprijini agricultura sustenabilă”, a declarat Igor Teslenko, Președinte Europa Corteva Agriscience.

„Corteva Agriscience crede în ideea de a pune consumatorul și fermierul în centrul activității. De aceea investim constant pentru a dispune de un portofoliu adaptat cerințelor din viitor. Oferind soluții integrate care combină semințe, tehnologii de tratare a semințelor, consiliere agronomică, soluții digitale și produse de protecția plantelor cu profil mai prietenos cu mediul, ne putem ajuta clienții să fie mai productivi, capabili să obțină suficiente alimente care să susțină starea de sănătate a unei populații aflate în creștere”, concluzionează Igor Teslenko.

Corteva Agriscience și-a luat angajamentul de a acționa pe baza datelor obținute cu ajutorul acestei cercetări și de a contribui mai mult la dezvoltarea unei agriculturi sustenabile care să susțină dezvoltarea generațiilor viitoare.

Despre Corteva Agriscience

Corteva Agriscience este o companie globală, pur-agricultură, tranzacționată pe bursă, care oferă fermierilor din întreaga lume cel mai complet portofoliu din industrie – inclusiv un mix echilibrat și divers de semințe, soluții pentru protecția culturilor și soluții digitale axate pe maximizarea productivității și creșterea randamentului și profitabilității. Având în portofoliu unele dintre cele mai ușor de recunoscut mărci din agricultură și o linie de produse și tehnologii de top în industrie, care pot genera creșteri viitoare, compania se angajează să colaboreze cu părțile interesate din întreg sistemul alimentar, contribuind la promisiunea de a îmbogăți viața celor care produc și a celor care consumă și asigurând progresul generațiilor viitoare. Corteva Agriscience a devenit o companie independentă listată la bursă pe data de 1 iunie 2019 anterior fiind divizia agricolă a DowDuPont.

iunie 2019 anterior fiind divizia agricolă a DowDuPont. Mai multe informații sunt disponibile pe www.corteva.com.

Puteți urmări Corteva Agriscience și pe Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter și YouTube.

®, TM, SM, Mărcile comerciale și mărcile de servicii ale Dow AgroSciences, DuPont sau Pioneer și ale companiilor afiliate sau ale proprietarilor acestora.

Date de contact:

  • József Máté, Lider comunicare corporativă Corteva în Europa
    Office: +41 22 775 3670; Mobile: +41 79 597 2709; Email: [email protected]
  • Anna Babich, Manager Comunicare corporativă Corteva Europa Centrală și de Est; Tel: +380 44 498 90 00; Mob: +380 50 418 25 97; [email protected]

LASĂ UN COMENTARIU

Please enter your comment!
Please enter your name here