„Pentru orice tip de afacere există două sarcini majore: mărirea sortimentului de produse și identificarea noilor clienți, a piețelor de desfacere”, o spune cu multă încredere Igor Furtuna, directorul Biscottini, o afacere de familie care a reușit să se dezvolte vertiginos în ultimii ani.
Antreprenorul își amintește cum a început totul, când acum aproximativ șapte ani, a decis să revină acasă și să pornească o afacere de suflet, cu care să se mândrească și să-i aducă satisfacție.
Afacerea a început de la dorința de a reveni acasă și a continua restul vieții în țara de unde au plecat odată. Mai mult de 14 ani a muncit în Italia, împreună cu întreaga familie, unde, pe lângă alte joburi, a activat o perioadă în cadrul unei patiserii.
Odată ce au decis să revină acasă, identificase și oportunitatea producerii biscuiților. Igor Furtuna a fost cel care a făcut primul pas și s-a întors primul acasă.
A început să pregătească actele necesare, a identificat spațiul pentru producere, pe care ulterior l-a amenajat și a obținut autorizarea de funcționare. În paralel, se ocupa și de identificarea și selectarea utilajelor pentru activitate.
Investițiile pe care le-au făcut în dezvoltarea afacerii au fost din banii pe care i-au adunat peste hotare, dar au participat și la proiectul PARE 1+1, destinat persoanelor ce se întorc din diasporă și doresc să inițieze o afacere, să investească în procurarea utilajelor.
Datorită eforturilor și muncii continue, au putut accede în diferite rețele din țara noastră. Totodată, au mers în România pentru a discuta despre posibilitate de comercializare și pe această piață.
Un alt parteneriat cu care se mândrește compania este cel inițiat acum ceva timp cu Kaufland.
Până a ajunge să listeze produsele pe rafturile Kaufland, au fost deseori întrebați de consumatori, la diferite iarmaroace, târguri, expoziții dacă produsele lor se vând și la Kaufland.
În ceea ce ține de planurile pentru viitor, antreprenorul a menționat că, sunt la etapa în care lucrează cu majoritatea rețelelor și magazinelor din țară.
Întrebat ce recomandări ar avea pentru cei care doresc să inițieze o afacere asemănătoare, Igor Furtuna a remarcat că, bazându-se pe propria experiență, viitorii antreprenori trebuie să știe că, „pentru convingere, trebuie încercare”.
La moment, la fabrica Biscottini sunt 30 de persoane angajate, care muncesc zi de zi, cu dăruire în secția de producere și speră că, cu răbdare, vor crește și vor deveni și mai mari.
Acest material a fost realizat cu suportul financiar Kaufland Moldova în cadrul campaniei „Produs din Moldova. Proaspăt de-acasă”. Mai multe detalii despre cum puteți deveni furnizor și ce condiții trebuie să întrunească un potențial partener de livrare a produselor către Kaufland Moldova urmărițipe acest link.