Dacă, în această perioadă, din anumite motive, sunteți cu motivația la pământ, vă asigurăm că tocmai ați găsit un articol care abundă în determinare. Cu o afacere de familie de aproape 30 de ani, frații Panuș, Sergiu și Grigore, sunt mai ambițioși ca niciodată. De ce? Aflați în rândurile de mai jos.
S.A. „Migdal SGP” sau Chateau Cojușna, afacerea fraților Panuș se bucură de istorie, recunoaștere internațională, multiple succese și voința de a excela continuu, în ciuda oricăror impedimente.
Lansată pe 3 noiembrie 1994, compania s-a specializat pe producerea vinurilor și prelucrarea strugurilor, urmând ca în anii următori, în lista produselor să-și facă apariția și divinurile.
Privind retrospectiv asupra lucrurilor, Sergiu Panuș, Directorul executiv S.A. „Migdal SGP”, argumentează nișa aleasă:
Numărându-se printre cei mai mari producători și exportatori de vinuri și divinuri din Moldova, proprietatea companiei se întinde pe o suprafață de peste 220 ha, amplasate în zona Strășeni, Roșcani (132 ha) și restul suprafeței în raionul Hîncești, satul Crasnoarmeiscoe.
Soiurile autohtone sunt prezente preponderent, precum: Feteasca, Feteasca neagră, Feteasca albă, Sauvignon, Muscat, Merlot, Cabernet Sauvignon și alte 2 soiuri de import, europene (Spania) – Ancelotta și Alicante.
Dincolo de latura de producție, compania dispune și de un complex tursitic, vizitat anual de peste 10 mii de turiști din peste 35 de țări.
Întrebat despre cum s-au răsfrânt condițiile climaterice din acest an în raport cu roada, Panuș a oferit o reacție pozitivă:
Deși la capitolul meteo lucrurile au stat bine, au apărut provocări, dar și soluții, într-un alt domeniu:
Așa se face că, poziția managerială a companiei, din perioada creării și până relativ-recent, era preponderent orientată spre export. S.A. „Migdal SGP” reușind să exporte în 25 de state și să se bucure de 50 de importatori permanenți.
Strategia companiei a fost reorientată de curând și spre consumul intern. După cercetările realizate, alături de o echipă de specialiști în marketing, Sergiu Panuș decide că vinurile și divinurile companiei trebuie să fie descoperite și de consumatorii de acasă, din Moldova.
Reieșind din premisa prezenței pe raft în rețelele magazinelor din țară s-a și format colaborarea cu supermarketurile Kaufland; colaborare care se bucură de succes de 3 ani.
Întrebat despre facilitățile colaborării Kaufland și „Migdal SGP”, Panuș a menționat:
În raport cu rețeaua supermarketurilor Kaufland, planurile ambițioase ale Directorul executiv S.A. „Migdal SGP” merg mult mai departe:
Misiunea S.A. „Migdal SGP” este de a răspândi cultura înaltă de consum al vinurilor și divinurilor, precum și de a populariza producția din și în Moldova, oferind calitate înaltă tuturor consumatorilor.
„Am înlăturat din vocabular cuvântul „imposibil””
Acest material a fost realizat cu suportul financiar Kaufland Moldova în cadrul campaniei „Produs din Moldova. Proaspăt de-acasă”.Mai multe detalii despre cum puteți deveni furnizor și ce condiții trebuie să întrunească un potențial partener de livrare a produselor către Kaufland Moldova urmăriți pe acest link.