După ce a urmat studiile peste hotare, Dumitru Albot a revenit acasă și a transformat o idee neconvențională într-o afacere de succes, redefinind conceptul de agricultură urbană în Moldova, datorită City Farm.
El a dezvoltat și o metodă inovativă de distribuție a produselor, care implică instalarea echipamentelor sale în rețelele de magazine, permițând consumatorilor să achiziționeze produse vii, proaspete, cu rădăcini.
City Farm – un proiect din timpul studiilor, implementat în realitate
Încă din timpul studiilor universitare, Dumitru a fost fascinat de potențialul fermelor verticale. Proiectul său de absolvire transformându-se într-o afacere de succes, cu echipamente concepute și dezvoltate după propriul design.
Metoda creează condiții ca plantele să continuă să crească direct în magazin, datorită avantajelor oferite de fermele verticale.
Obiectiv: 40 de magazine noi și exportul producției
În prezent, rafturile hidroponice City Farm, cu diverse specii de salate, sunt instalate în 12 locații ale supermarketurilor din țară, inclusiv în rețeaua Kaufland. Până la sfârșitul anului, Dumitru planifică să ajungă în 40 de magazine.
Colaborarea cu Kaufland
Despre parteneriatul cu Kaufland, Dumitru afirmă că a fost o experiență pozitivă și că au reușit să stabilească o relație de colaborare bazată pe rezultate:
Diversificarea produselor
City Farm oferă consumatorilor mai multe tipuri de salate și experimentează cu soiuri noi, mai puțin cunoscute pe piața locală.
Mesaj pentru tinerii antreprenori
La final, Dumitru îi încurajează pe tinerii antreprenori să fie perseverenți, să studieze piața și să colaboreze cu cei care au deja experiență:
Acest material a fost realizat cu suportul financiar Kaufland Moldova în cadrul campaniei „Produs din Moldova. Proaspăt de-acasă”. Mai multe detalii despre cum puteți deveni furnizor și ce condiții trebuie să întrunească un potențial partener de livrare a produselor către Kaufland Moldova urmăriți pe acest link.