Cu o istorie de mai bine de 22 de ani pe piață, Monicol SRL (Fruit2go) bucură consumatorii din țară și din străinătate cu varietatea produselor pe bază de fructe și nuci organice.
Cu sediul la Nimoreni, Ialoveni, compania deține și administrează peste 500 de hectare de livezi de prun și nuci bio.
Despre cum a fost acest an, provocările, soluțiile, prezența pe rafturile supermarketurilor și planurile de viitor, am discutat cu Directoarea companiei Monicol, Carmina Vicol.
La etapa actuală, Monicol SRL se numără printre cei mai importanți furnizori angro și cu amănuntul de nuci, semințe și fructe uscate organice din Republica Moldova. Tot compania a fost și pionierul produselor certificate bio, dar care au fost argumentele în selectarea nișei afacerii?
Ca și pentru mulți producători din țară, condițiile climaterice din vara acestui an, cu secete prelungite, urmate de ploi abundente, și-au lăsat amprenta asupra roadei livezilor de la Nimoreni.
Dincolo de aspectul condițiilor meteo, deloc de ignorat sunt criza energetică și inflația în creștere, ambele fiind consecințe ale războiului de la hotar.
Fiindcă situațiile de criză, cer soluțiile de criză, măsurile aplicate de Vicol sunt orientate către consumator.
În ciuda provocărilor, compania Monicol se bucură de un sortiment bogdat de produse comercializate atât angro, cât și cu amănuntul. Strategia companiei, orientată spre UE, a făcut ca Monicol să exporte și-n acest an, către țările din Europa de Vest, iar de 2 ani, prunele uscate cu nuci de la Nimoreni cuceresc și consumatorii din SUA.
Produsele marca Monicol pot fi găsite, practic, în toate magazinele și supermarketurile din Moldova, iar de la lansarea primului supermarket Kaufland, produsele cu brand-ul Fruit2go sunt prezente fidel pe rafturile rețelei.
Pe rafurile Kaufland pot fi găsite practic toată gama de produse Monicol SRL.
Pentru anul viitor, Vicol își propune continuarea strategiei pro-active și ecologice, temeliile căreia au fost puse în 2022.
Pe final de articol, Directoarea generală Monicol SRL, Carmina Vicol, vine cu un mesaj optimist către toți producătorii și agenții economici.
Acest material a fost realizat cu suportul financiar Kaufland Moldova în cadrul campaniei „Produs din Moldova. Proaspăt de-acasă”.Mai multe detalii despre cum puteți deveni furnizor și ce condiții trebuie să întrunească un potențial partener de livrare a produselor către Kaufland Moldova urmăriți pe acest link.